zaterdag 1 juli 2017

Challenge #5

Hallo allemaal,

Het is weer de 1e van de maand dus tijd voor een nieuwe challenge. Dit keer hebben we weer een thema: Strand.
Het maakt niet uit wat je maakt zolang het strandthema maar te herkennen is.

Ik heb dit kaartje als voorbeeld gemaakt:


De challenge loopt t/m 31 juli 20:00 uur.

De winnaar wordt random gekozen en mag de volgende maand gastdesigner zijn.

Maandag 3 juli komen we terug met de uitslag van onze vorige challenge.

Veel succes!
Groetjes Caroline

25 opmerkingen:

  1. Wat een schitterende voorbeeldkaart Caroline!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooi kaartje en een leuk thema. Leuk plaatje heb je gebruikt.
    Groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuke kaart Caroline. Ben alweer bezig want voor jarigen in deze maand is het leuk om. Een strandkaart te sturen. Nog een fijn weekend. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtig kaartje, Caroline.

    Groetjes, Sjanie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Oh die is weer leuk!
    Ik ga weer eens voor zitten van de week

    X
    Diana
    Click here for my blog!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Heb vanmiddag een kaart van mezelf erbij gezet en zojuist en kaart van mijn moeder Martje. ben Benieuwd wat jullie van de kaarten vinden.Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Echt een thema voor hoogzomer. Ik heb een kaartje erbij gezet.
    groetjes,
    Karin

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Heb nog een poging gedaan om mijn kaartje te linken, hoop dat het nu wel gelukt is.
      groetjes,
      Karin

      Verwijderen
  8. Mijn kaartje geplaatst hoor. Ik weet alleen niet of ik volger ben, ik kan namelijk niet terug klikken of ik er bij sta, de letters lopen door elkaar heen. Groetjes, Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Awesome DT work and thanks for this fun challenge! I love it!

    Hugs
    Doris
    Kleido’s BastelStüble
    *Owner* Do-Al(l) Kreatives (#7 – Cool Wet – a small cool/refreshment due?)
    *DT* Die Sketchtanten

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Leuk dat jullie ook een challengeblog hebben, had ik nog niet ontdekt moet ik bekennen! Heel leuk, ga zeker vaker meedoen. Bedankt voor de tip Caroline! Groetjes Ela

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ik kan nummer twee niet linken, er staat dat het niet geoorloofd is op deze website. Zou kunnen omdat ik in het buitenland zit? Mag ik jullie mijn kaartje mailen?

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Het is volgens mij gelukt maar ik zie geen van mijn kaartjes erbij staan...? Kunnen jullie kijken of het gelukt is? Ik houd jullie wel bezig...Groetjes Ela

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hoi Ela, Ik zie alle 2 de kaarten er bij staan. En geen probleem hoor.
      Groetjes Nicolette

      Verwijderen
  13. Eindelijk tijd gevonden om met jullie challenge mee te doen!
    groetjes, Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  14. I can't link up either, says 'Not allowed on this site'.
    https://rockycraft.blogspot.co.uk/2017/07/male-room-fossil.html
    Please advise.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. The link is not working for me, it says the link is not allowed on this site. Would you be kind enough to add my card for me please? Many thanks.
    Thanks for a great challenge.
    Janice
    https://mycraftroommakes.blogspot.co.uk/2017/07/my-card-has-been-published.html

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Ontdek vandaag jullie leuke sisterblog en ben direct volger geworden én heb een kaartje gelinkt!

    XxIrene

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Yes, heb deze maand ook een bijdrage!
    Wat een hoop kaarten zeg, erg leuk!
    Fijne avond,liefs Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Bedankt voor de tip voor deze leuke challenge Caroline, ik heb mijn kaart erbij gezet.
    Lieve groetjes, Danoesja

    BeantwoordenVerwijderen
  19. I have a project I would like to enter but can not add it as I am getting this: This InLinkz widget is not allowed in this website. You can still view the linkup here. I clicked on the here part and takes me back to the beginning of the blog.

    BeantwoordenVerwijderen
  20. If you got me your link i add you card for you.
    Are you a follower? Maybe that's the problem?
    Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen