vrijdag 10 maart 2017

Reminder Challenge #1

Hallo allemaal,
Wat leuk dat er al een aantal inzendingen zijn, maar er kunnen er natuurlijk nog veel meer bij😊
En bedankt voor jullie leuke reacties, dit vinden wij erg leuk om te lezen.
Maar dan nu mijn reminder kaart.

Ik heb voor deze kaart het mooie papier van Maja Design gebruikt. Het label is van de dezelfde serie.
De mallen zijn van Joy en Marianne design.
De bloemetjes uit eigen voorraad.
Ik hoop jullie met deze kaart wat inspiratie te hebben gegeven. Zoals je ziet is het niet heel moeilijk om een label op een kaart te verwerken.

Jullie kunnen nog meedoen  t/m 31 maart 20:00 uur.

De winnaar wordt random gekozen en mag de volgende maand gastdesigner zijn.

Veel succes!
Groetjes  Nicolette




9 opmerkingen:

  1. Je reminder kaart is schitterend Nicolette, echt top!
    Dankjewel voor je tip. De kaart staat er inmiddels bij. Ik twijfelde zelf namelijk ;-)
    Gr Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Gelukkig duurt de challenge nog even en ben beslist van plan om er aan mee te doen Nicolette! Je hebt een hele mooie reminder gemaakt, nu nog een beetje tijd voor mij...maar komt goed!
    Fijn weekend sisters!!!
    xx Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wauw, wat een prachtige kaart, heel romantisch en prachtig papier.
    lieve groetjes Angelique

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Een schitterend kaartje Nicolette...Ik heb zojuist ook al op dit kaartje op jouw blog gereageerd...

    groetjes en een fijn weekend
    Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een superleuk blog dames en jullie voorbeeldkaartjes zijn prachtig, ik ga zeker proberen mee te doen aan jullie challenges.
    Heel veel succes!
    Lieve groetjes, Danoesja

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Dames succes met jullie blog. Ik heb net een kaartje geplaatst voor de Challenge. Leuke voorbeeldkaartjes hebben jullie gemaakt.
    groetjes,
    Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Het lukte me gisteren niet te linken, nu gelukkig wel! En er komt er nog een...

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hele mooie kaart, Nicolette. En dat papier...geweldig!

    BeantwoordenVerwijderen